tiistai 5. kesäkuuta 2012

Oh those summer nights

Aamulla ei tarvinnut muuta kuin pukeutua, olisin voinut käyttää siihen koko aamun ja kuunnella Greasen soundtrackia, mutta sitten teinkin vaikka mitä muuta: söin lihapullia, ja sain avattua wordin ja kirjoitettua kerrankin jotain originaalia.

Iltapäivällä soitettiin konsertti sattumalta minun työpaikallani, jossa huomenna minulla on kesän ensimmäinen oikea työpäivä, ja konsertin jälkeen eksyin nurmikolle istumaan ja kotimatkalta vielä pelaamaan tietokonepeliä joka oli vain kaksi vuotta nuorempi kuin minä. Kotiuduin yöllä, sain kävellä tyhjiä katuja ja ajattelin että tämä on aika hyvä kaupunki välillä.

Sisko laittoi minulle lauantaina nutturan, huomenna se on avattava, mutta nyt ensin minä aion nukkua.

Ulkopyörät on lähetetty. Minun uudet punaiset (kalliit) ulkopyöräni. Ne saapunevat tällä viikolla ja sitten minä pääsen luistelemaan taas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

että tahdon oppia tietämään
mitä yritit sanoa
nään jo nyt paljon kauemmas