maanantai 28. lokakuuta 2013

Mä oon kuten luulet, aivan kuin tuulet

mä huudan mä valvon
mä huonoa palvon
mä uuvun mä luovun
en tee mitä pitää
ja mitään en muista
sovituista
turtua haluan
valua pois hämärään

Shh, ei kerrota äidille, ei kerrota kun mummi soittaa
mitä ystäväni tekevät juhlissaan
tai etten ole pessyt pyykkiä pitkiin aikoihin
etten pääse läpi viime viikon tenttejä
enkä pysty näihin kaikkiin ryhmätöihin
että huoneeni on ollut täynnä tiskejä
että tuijotan eteeni näkemättä mitään
että pelkään että minua ei suudella
enää koskaan
että olen tunteja myöhässä kaikkialta
että
että

Te kaikki jotka kohdattaessa aina kysytte mitä kuuluu,
tulkaa katsomaan,
miltä täällä mielestänne näyttää,
miltä tämä kaikki teistä näyttää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

että tahdon oppia tietämään
mitä yritit sanoa
nään jo nyt paljon kauemmas